Zarządzenie nr 1/2020 Dyrektora PCPR w Szydłowcu
Wpisany przez Administrator piątek, 20 marca 2020 18:32
Zarządzenie Nr 2/2021
Dyrektora PCPR w Szydłowcu
z dnia 20 marca 2020 r.
w sprawie organizacji pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu w związku ze wzrastającą liczbą zachorowań i ogłoszeniem stanu pandemii w celu przeciwdziałania rozpowszechnianiu się wirusa wywołującego chorobę COVID-l9 wśród pracowników i klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu.
Zarządzam, w okresie od dnia 20 marca 2020 r. do odwołania, co następuje:
§ 1
W zakresie obsługi klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu:
1. Zawiesza się przyjmowanie petentów w siedzibie PCPR w Szydłowcu.
2. Ustala się przyjmowanie wszelkich wniosków i dokumentów za pośrednictwem Poczty Polskiej , E-PUAP, SOW (System Obsługi Wsparcia) lub skrzynki podawczej umieszczonej przed wejściem do siedziby PCPR.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach petenci mogą być obsługiwani w siedzibie PCPR przy specjalnie przygotowanym stanowisku, za osłoną z pleksi . Zarówno petenci jak i pracownicy PCPR winni mieć zasłonięte nos i usta i po wejściu do biura winni zdezynfekować ręce.
4. Porad i informacji udziela się wyłącznie drogą telefoniczną 48 6174714 lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
5. Niezbędne druki można pobrać na stronie internetowej PCPR w Szydłowcu adres: http://www.pcpr.szydlowiecpowiat.pl// zakładka druki do pobrania.
§ 2
W zakresie organizacji pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu:
1. Ustala się pracę rotacyjną. Załoga została podzielona na dwa zespoły pracujące na przemian: tydzień w siedzibie PCPR i tydzień poprzez pracę zdalną.
- Zespół 1 stanowią:
- Michalska Maria- Dyrektor,
- Bracha Agnieszka – starszy specjalista pracy z rodziną
- Ilona Woźniak – koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
- Zespół 2 stanowią :
- Julian Włodarczyk- kierownik zespołu ds. osób niepełnosprawnych
- Jolanta Pietras – kierownik zespołu ds. pieczy zastępczej
- Katarzyna Wełpa- konsultant
- Katarzyna Dudek – pracownik socjalny
Nie zmienia się system pracy :
- Pauliny Kotkowskiej- głównej księgowej
- Elżbiety Ruzik- pracownika gospodarczego
- Martyny Wólczyńskiej – gońca
2. Zakres pracy zdalnej dla pracowników określonych w ust.2 oraz sposoby kontroli określa wewnętrzny dokument.
3. Wszelkie wyjazdy w ramach delegacji służbowych będą możliwe tylko po uzyskaniu zgody Dyrektora lub osoby upoważnionej.
4. Odwołuje się zaplanowane zespoły ds. okresowej oceny sytuacji dzieci.
5. Odwołuje się wizyty koordynatora w rodzinach zastępczych, rodzinach biologicznych wychowanków oraz u kandydatów na rodziny zastępcze. Kontakty odbywać się będą
zdalnie – telefonicznie, mailowo, sms a w wyjątkowych wypadkach po wcześniejszym uzgodnieniu osobiście w siedzibie PCPR.
6. Odwołuje się wszystkie kontrole zewnętrzne. W przypadku kontroli dofinansowania ze środków PFRON analizowana będzie zgromadzona dokumentacja, w tym dokumentacja
zdjęciowa.
§ 3
Zobowiązuje się Informatyka zatrudnionego w PCPR do zamieszczenia informacji dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu, dotyczących organizacji pracy wprowadzonych niniejszym zarządzeniem na drzwiach wejściowych siedziby PCPR oraz na stronie internetowej PCPR.
§ 4
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikom Zespołów.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania